rondreis Costa Rica in 3 weken - Reisverslagen van Spip - WaarBenJij.nu rondreis Costa Rica in 3 weken - Reisverslagen van Spip - WaarBenJij.nu

rondreis Costa Rica in 3 weken

Met Sawadee naar Costa Rica. ik vertrek uit Brussel en de rest van de 12 medereizigers vanuit Amsterdam. we zien elkaar in San José!
Ik vlieg via New York naar San Jose. zeer vlotte vlucht maar wat een file in New York! We maken een rondreis met een bus gedurende 3 weken. Is de eerste keer dat ik het zo plan ... en achteraf gezien ook de laatste keer! Ik ben gewoon om alleen te reizen en te stoppen waar ik wil en waar ik het mooi vind en met een groepsreis moet je de bende volgen en mis je toch heel wat plaatsen ! Maar was zeker een prachtige reis en deze keer ook eens gemakkelijk dat alles voorbereid was. Een prachtig land met veel respect voor de natuur en de dieren en dat vind ik fantastisch!
PURA VIDA !!!
Nooit meer in een bus vol Nederlanders en ik als enige Belg!! een marteling... sorry maar we begrijpen elkaar gewoon niet! wel veel fun met grapjes ... niets persoonlijk hoor! En onze lokale gids van Sawadee ter plaatse was super goed en vriendelijk !! een pluim krijgt hij van mij. Maar ik verkies toch een reis dat ik zelf organiseer en waar ik de plaatsen bepaal om te bezoeken. Het avontuur !

Recente Reisverslagen:

Spip

Ik ben een nieuwsgierige vrouw en wil de wereld verder ontdekken want er zijn zoveel mooie plekjes !! Ik hou van actieve vakanties en wil heel graag een B&B starten in het buitenland! nu nog de juiste locatie vinden !! En net daarom ga ik verder op ontdekking ... de wereld is zo mooi! En verder is het heel tof om leuke reizigers te ontmoeten en verhalen te horen en hun avonturen... heel leerrijk.

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6639

Voorgaande reizen:

19 November 2014 - 17 December 2014

Terug naar Gran Canaria

15 Mei 2014 - 22 Mei 2014

Washington DC - graduation van mijn dochter

17 Januari 2014 - 08 Februari 2014

rondreis Costa Rica in 3 weken

22 Januari 2013 - 02 Februari 2013

Gran Canaria

29 Juni 2012 - 20 Augustus 2012

Namibië en Zuid-Afrika

Landen bezocht: