Terug naar Gran Canaria - Reisverslagen van Spip - WaarBenJij.nu Terug naar Gran Canaria - Reisverslagen van Spip - WaarBenJij.nu

Terug naar Gran Canaria

Al de voorbereidingen aan het doen om terug naar huis te gaan in GC!!
Hier in België naai ik mijn gordijnen, heb ik mijn behangpapier gekocht, mijn flanellen lakens voor de koude nachten enz... Heel wat te doen als ik terug keer en ik ben benieuwd hoe ik mijn huis terug zal vinden. Geen flauw idee van het weer maar goed denk ik.
Ik vlieg met Ryanair voor 29€ wat fantastisch is want nu kan ik 2 valiezen meedoen vol met spullen en ik kom maar aan 79€ zwaar geladen!
Hopelijk krijg ik bezoek van Anna die op de Canarische eilanden rondtoert en ook mijn beste vriend Johan komt af rond 26 november. Leuk om ideeën uit te wisselen... kijk er al naar uit !!

Recente Reisverslagen:

Spip

Ik ben een nieuwsgierige vrouw en wil de wereld verder ontdekken want er zijn zoveel mooie plekjes !! Ik hou van actieve vakanties en wil heel graag een B&B starten in het buitenland! nu nog de juiste locatie vinden !! En net daarom ga ik verder op ontdekking ... de wereld is zo mooi! En verder is het heel tof om leuke reizigers te ontmoeten en verhalen te horen en hun avonturen... heel leerrijk.

Actief sinds 20 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6644

Voorgaande reizen:

19 November 2014 - 17 December 2014

Terug naar Gran Canaria

15 Mei 2014 - 22 Mei 2014

Washington DC - graduation van mijn dochter

17 Januari 2014 - 08 Februari 2014

rondreis Costa Rica in 3 weken

22 Januari 2013 - 02 Februari 2013

Gran Canaria

29 Juni 2012 - 20 Augustus 2012

Namibië en Zuid-Afrika

Landen bezocht: